Új cicánk érkezett

2016.02.22 14:11

Vegyes érzelmekkel jelentem:

Megérkezett tenyésztünkbe az új kislány cicánk La Reine Mar'Gaterh du Grand Nocq ( "Maggy") cicánk!

Sajnos a felhőtlen örömünk egy napig sem tartott, ugyanis a cicán olyan hibát észleltem, ami nálam kizárja azt hogy tenyésztésbe vonjam valaha is.

Még akkor is, ha évek/ hónapok óta vágytam egy modernebb arany csincsilla  a cicára, és mindent megtettem azért, hogy a lehető legzökkenő menetsebben megérkezzen hozzánk Franciaországból.

Tenyésztője tájékoztatva a problémáról, de egyelőre nem kapok választ a kérdéseimre. A kiscica sorsa függőben.

Azért egy kedves képet csatolok, hiszen tündéri bájos nagyon kedves kiscicáról van szó, aki érkezése másnapján már úgy jött ment a házban mintha mindig velünk lakott volna. A többi cica is azonnal ( nagy meglepetésemre) elfogadta őt.

Nagyon fájó szívvel fogunk pár nap után is megválni tőle, de ismét választás elé kerültem: vagy tenyésztek, és akkor Maggy cica nem maradhat, vagy maradhat de akkor vége a tenyésztési programunknak. A hibás cicával tenyésztés kérdése pedig fel sme merülhet

Tekintve hogy Maggy cica eladása tenyésztésre és show-ra az észlelt hiba miatt nem volt korrekt a tenyésztőtől, így nem kétséges, hogy Maggy cica nem maradhat nálunk hosszú távon, bármennyire is szeretnénk, ha minden rendben lenne.